
Στις φετινές γιορτές, πλήθος τουριστών από όλη την Ελλάδα επέλεξε την Ναυπακτία για τις διακοπές του. Ο καλός καιρός στάθηκε σύμμαχος στις προσπάθειες που κάνει ο δήμος για την τουριστική προβολή σε κεντρικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης της χώρας, αλλά και με επιμέρους θεματικές δράσεις.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ.Ντίνος Τσουκαλάς: «Η Ναυπακτία αποτελεί ιδανικό προορισμό για όλους όσοι επιθυμούν σε πολύ λίγες ώρες να βρίσκονται στον τόπο όπου θα περάσουν ευχάριστα τις διακοπές τους.
Μην ξεχνάμε ότι οι μόλις 2,5 ώρες που μας χωρίζουν από την Αθήνα, αλλά και τα σύγχρονα οδικά δίκτυα μας έχουν ευνοήσει ιδιαίτερα ως προορισμό. Αυτό ωστόσο από μόνο του δεν αρκεί. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες, το πολύ καλό επίπεδο των ξενοδοχείων μας και των καταστημάτων εστίασης, αλλά και οι δραστηριότητες που μπορεί κανείς να απολαύσει στη Ναυπακτία ενισχύουν τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα.
Εμείς, ως δήμος Ναυπακτίας έχοντας αντιληφθεί ότι όχι μόνο πρέπει, αλλά και οφείλουμε να επενδύσουμε σε αυτό το κομμάτι με στόχο την οικονομική ανάπτυξη του τόπου μας, εστιάσαμε από την πρώτη στιγμή στην προβολή τόσο μέσα από τις καμπάνιες που έχουμε ήδη κάνει και θα συνεχίσουμε να κάνουμε όσο και μέσα από ρεπορτάζ και αφιερώματα στα περιφερειακά και κεντρικά μέσα ενημέρωσης της χώρας.»
Ένα καλοκαίρι μέσα στον χειμώνα
Δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ένα καλοκαίρι μες στον χειμώνα έζησαν οι Ναυπάκτιοι από πλευράς τουρισμού. Οι πληρότητες στη Ναυπακτία άγγιξαν κάποιες ημέρες ακόμη και το 100%! Τόσο τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς όσο και το τριήμερο των Θεοφανίων, η Ναύπακτος γέμισε με κόσμο. Πόλος έλξης των επισκεπτών ο ομολογουμένως εντυπωσιακός στολισμός που έκλεψε τις εντυπώσεις.
Όπως σημειώνουν τουριστικοί παράγοντες η άνοδος του τουρισμού στην Ναύπακτο αποτελεί συνέχεια της ανόδου του καλοκαιριού, αλλά και στη συνέχεια των μηνών Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου, όπου δράσεις όπως η φιλοξενία του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Lepanto Formula Kite, οι επετειακές εκδηλώσεις της Ναυμαχίας της Ναυπάκτου και στη συνέχεια η επιτυχημένη Εμποροπανήγυρη λειτούργησαν καταλυτικά.
«Αναμφισβήτητα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήμασταν από τους προορισμούς που ευνοηθήκαμε σε επίπεδο επισκεψιμότητας. Αποκορύφωμα ήταν όμως το 2022, οπότε και είδαμε, ίσως για πρώτη φορά, μία σημαντική επέκταση στη διάρκεια της τουριστικής σεζόν για την περιοχή μας. Στόχος όλων μας, του δήμου και των φορέων, είναι να έχουμε τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, 12 μήνες το χρόνο, ώστε αυτό να μεταφραστεί σε συνακόλουθα οφέλη για την τοπική κοινωνία», σημείωσε ο κ.Τσουκαλάς.
Πηγή: www.nafpaktianews.gr