Loading...

Πώς να βελτιώσετε την διαφήμισή σας στο Google;


Μοιραστείτε το άρθρο...

Η διαφήμιση στο Google αποτελεί ίσως το πιο χρήσιμο εργαλείο της ανάπτυξης των επιχειρήσεων τη σημερινή εποχή. Κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να αυξήσει το πελατολόγιό της και να ενισχύσει τα κέρδη της επενδύει στη διαφήμιση Google που λειτουργεί με τον πιο απλό τρόπο.

Στην ουσία, η διαφήμιση επιχειρήσεων μέσω της πλατφόρμας της Google συμβαίνει ορίζοντας μερικές λέξεις – κλειδιά, οι οποίες όταν χρησιμοποιηθούν από τους χρήστες του διαδικτύου, εμφανίζουν στα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης την επιχείρησή σας.

Αν διαθέτετε ήδη διαφημίσεις στην Google μπορείτε να δείτε παρακάτω με ποιους τρόπους είναι δυνατόν να τις βελτιώσετε:

  • Δοκιμάστε «επιθετικά» διαφημίσεις:

Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας στο Δείκτη ποιότητας και ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το CTR είναι να δοκιμάσετε νέες διαφημίσεις. Σκοπός σας είναι οι καινούριες διαφημίσεις να έχουν καλύτερη απόδοση από τις παλιές.

  • Χωρίστε τις λέξεις – κλειδιά σας σε μικρές, στοχευμένες ομάδες διαφημίσεων:

Όσο λιγότερες λέξεις – κλειδιά έχετε σε κάθε ομάδα διαφημίσεων, τόσο πιο εύκολο είναι να κάνετε τις διαφημίσεις σας σχετικές με το προφίλ της εταιρείας σας και τόσο πιο εύκολο είναι να ανεβάσετε το CTR.

Επιπλέον, συνιστάται να βελτιστοποιήσετε όλες τις ομάδες διαφημίσεων υψηλής επισκεψιμότητας σε κάθε καμπάνια.

  • Κάντε τις σελίδες προορισμού σας πιο σχετικές:

Εάν η σελίδα σας είναι καλή και βελτιώνεται, τότε το να ξοδεύετε χρόνο σε αυτήν θα κάνει μόνο μια μικρή διαφορά. Εάν η σελίδα σας είναι ιδιαίτερα κακή, ακολουθήστε τα προβλήματα που παρουσιάζει και επιδιορθώστε την. Για παράδειγμα, εάν η σελίδα προορισμού σας δεν περιέχει τίποτα άλλο εκτός από μια φόρμα επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τοποθετήστε επιπλέον αντίγραφο, πληροφορίες και πλοήγηση στη σελίδα σας, ώστε οι επισκέπτες να έχουν την ελευθερία να μάθουν περισσότερα για εσάς προτού αποφασίσουν να μοιραστούν τις πληροφορίες τους μαζί σας.

  • Αρνητικές λέξεις-κλειδιά

Αυτή είναι μια πολύ δυναμική μέθοδος για τη βελτίωση του CTR σας η οποία όμως χρειάζεται προσοχή, αφού μία λανθασμένη αρνητική λέξη – κλειδί μπορεί να ισοπεδώσει τον λογαριασμό σας. Εάν πρόκειται να δοκιμάσετε αρνητικές λέξεις – κλειδιά, μεταφέρετε προσεκτικά στις ομάδες διαφημίσεών σας μερικές λέξεις-κλειδιά κάθε φορά και αφήστε μερικές ημέρες μεταξύ των προσπαθειών, ώστε να μπορείτε να μετρήσετε τα αποτελέσματα των αλλαγών σας.

Τι είναι οι αρνητικές λέξεις – κλειδιά; Φανταστείτε ότι πουλάτε ένα προϊόν που αντιμετωπίζει την τριχόπτωση στους άντρες. Πολύ καλή πιθανότητα μία από τις κύριες λέξεις – κλειδιά σας θα είναι η αντιστοίχιση φράσης “τριχόπτωση”. Όμως, οι άνθρωποι ψάχνουν για “τριχόπτωση” και για τα κατοικίδια ζώα τους. Πώς αντιμετωπίζετε αυτά τα παιδιά;

Εκεί μπαίνουν αρνητικές λέξεις – κλειδιά. Μπορείτε να αποτρέψετε την εμφάνιση των διαφημίσεών σας για οποιοδήποτε άτομο που αναζητά την τριχόπτωση για το κατοικίδιο ζώο του. Ανοίξτε την καρτέλα Λέξεις-κλειδιά, μεταβείτε στην ενότητα Αρνητική λέξη-κλειδί και εισαγάγετε τις λέξεις που θέλετε να εξαιρέσετε (οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά προηγούνται πάντα από το σύμβολο μείον). Δηλαδή, θα πρέπει να γράψετε: -κατοικίδιο -σκύλος -γάτα

Με τους παραπάνω απλούς τρόπους λοιπόν μπορείτε να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας και κατ’ επέκταση τον αριθμό των καθημερινών κλικ στην ιστοσελίδα σας.




Μοιραστείτε το άρθρο...
Ετικέτες: # # #

Newsroom

Σκοπός μας είναι η προβολή και ανάδειξη της ιστορικής κληρονομιάς, του περιβαλλοντικού πλούτου καθώς και της πολιτιστικής και πολιτισμικής παράδοσής μας. Στόχος μας είναι η ενημέρωση των επισκεπτών και η έμπρακτη συμβολή ούτως ώστε ο νομός Αιτωλοακαρνανίας να γίνει ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός.
iAitoloakarnania

Φανταστικά τοπία, σπουδαία ιστορία, υπέροχοι άνθρωποι!