
Ουρές, αγενείς συμπεριφορές υπαλλήλων και μια ατελείωτη ταλαιπωρία αντιμετωπίζουν σχεδόν καθημερινά όσοι πολίτες επισκέπτονται το υποκατάστημα ΕΦΚΑ Μεσολογγίου για να εξυπηρετηθούν – Το θέμα φτάνει τόσο στην ηγεσία του ΕΦΚΑ όσο και στο Υπουργείο Εργασίας.
Μια Οδύσσεια ζουν σχεδόν σε καθημερινή βάση ασφαλισμένοι πολίτες που καταφεύγουν δια ζώσης στον ΕΦΚΑ Μεσολογγίου προκειμένου να επιλύσουν σημαντικά ζητήματα που αφορούν συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά και εργοδοτικά θέματα.
Σύμφωνα με καταγγελίες, με μεγάλα εμπόδια και ανάλογα τις… ορέξεις των υπαλλήλων εξυπηρετούνται οι πολίτες που προσέρχονται με φυσική παρουσία στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στο Μεσολόγγι. Συγκεκριμένα, η υπηρεσία που υποδέχεται τους πολίτες αρχικά εξαντλεί την πολιτική της εξυπηρέτησης κατόπιν ραντεβού ακόμη και για μια ερώτηση ή για σύντομες προσκομίσεις – παραλαβές. Όπως περιγράφεται, δεν δείχνουν ευαισθησία σε ζητήματα ζωτικής σημασίας, δεν απαντούν σε ερωτήσεις και αντιμετωπίζουν απαξιωτικά τους πολίτες.
Στον Γολγοθά που σκιαγραφούν οι πολίτες, ένα συχνό φαινόμενο αποτελεί το γεγονός υπάλληλοι ακόμη και να απουσιάζουν από τις θέσεις τους με αποτέλεσμα να σχηματίζονται ουρές πολιτών που δεν έχουν γνώση για την εξυπηρέτησή τους και εισπράττουν αγενείς χαρακτηρισμούς από συγκεκριμένους υπαλλήλους (τα ονόματα δεν δημοσιεύονται λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων).
Στις καταγγελίες αφήνονται υπονοούμενα ακόμη και για στοχευμένη απαξίωση του δημοσίου συμφέροντος. Να σημειωθεί ότι η υπόθεση της ακραίας ταλαιπωρίας εξυπηρέτησης και της αγενούς συμπεριφοράς έχει φτάσει τόσο στην ηγεσία του ΕΦΚΑ, όσο και στο Υπουργείο Εργασίας που προμηνύουν ακόμη και με πειθαρχική και διοικητική έρευνα.