Περίπου δυο ώρες και τριάντα λεπτά διαρκεί η διαδρομή Αθήνα-Μεσολόγγι όπου οδηγός καλείται να πληρώσει σε πέντε σταθμούς διοδίων.

Παραδόθηκε το σύνολο της Ιόνιας Οδού, δηλαδή 196 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου και πλέον βρίσκεται σε κυκλοφορία, μετατρέποντας το ταξίδι διάρκειας 3,5 ωρών από Αντίρριο έως Ιωάννινα σε μια ασφαλή, ξεκούραστη διαδρομή της 1 ώρας και 40 λεπτών.

Το iAitoloakarnania.gr έκανε την διαδρομή Αθήνα-Μεσολόγγι όπου το κόστος μόνο για τους σταθμούς διοδίων ανέρχεται στα 22,35 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και της πρόσφατης λειτουργίας των διοδίων στη Κλόκοβα (Ιόνια οδός). Τα ίδια έξοδα ισχύουν επίσης για όσους ταξιδεύουν με προορισμό το Αγρίνιο ή Αστακό καθώς δεν συναντούν άλλο σταθμό διοδίων στη πορεία τους.

Αναλυτικά οι τιμές από Αθήνα προς Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αστακό:

Σταθμός Διοδίων Τιμή
Ελευσίνα 2,10
Ισθμός 1,80
Ζευγολατιό 2,20
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου 13,30
Κλόκοβα 2,95
Σύνολο: 22,35


Τέλος, όσοι κατευθύνονται προς Αμφιλοχία θα επιβαρυνθούν ακόμη 3,50 ευρώ για τα διόδια του Αγγελοκάστρου στην Ιόνια οδό.

Αναλυτικά οι τιμές των διοδίων της Ιονίας οδού:

Σταθμός Διοδίων Τιμή
Κλόκοβα 2,95
Αγγελόκαστρο 3,50
Μενίδι 2,95
Τέροβο 3,05


Υπενθυμίζουμε ότι η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται:

– Σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός.
– Στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, ανάλογα με το μήκος που διανύθηκε από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι το σταθμό.
– Στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου ανάλογα με το μήκος που θα διανύσει ο χρήστης από το σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία ανήκει.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι. Αντιστοίχως, σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι.

* Οι τιμές υπολογίζονται για ελαφρά οχήματα (Ι.Χ.), καθώς ισχύουν άλλες τιμές για δίκυκλα, τρίκυκλα, λεωφορεία και φορτηγά, ενώ δεν λαμβάνονται υπόψη τα πλευρικά διόδια που θα δοθούν στη κυκλοφορία.